mandag 19. mars 2012

Op een grote paddestoel

For noen uker siden laget jeg en video med Lille Petter Edderkopp og da fikk jeg vite av SuperZomp at de har en nesten sånn sang i Holland også bare at det handler om en gnom på en sopp! Mamma spurte SuperZomp (som også heter Gjee) om å få en link til sangen, men det hadde han ikke, så han spilte den inn og så laget sønnen hans, Rimmert tegninger til den sånn at de fikk en fin video på YouTube, hurra!:
Some weeks ago I maded a video with Little Petter Spider and then I got to know from SuperZomp that they have an almost same song in Netherlands except it is about a gnome on a mushroom! Mummy asked SuperZomp (whose name is also Gjee) to get a link to the song, but he didn't have that, so he recorded it and then his son, Rimmert made drawings to it so they got a nice video on YouTube, hurra!:

"Op een grotes paddestoel" betyr "På en stor paddestol". Paddestol er en sopp.
"Op een grotes paddestoel" means "On a big toadstool". Toadstool is a mushroom.

Dette er Rimmert og Gjee i jula etter at de har pakket opp pakker:
This is Rimmert and Gjee in christmas after they have opened presents:
Rimmert er 16 år og pappaen hans er litt eldre. Gjee spiller også i et metalband som heter Synergy eller Eyestare. Her er de:
Rimmert is 16 years old and his daddy is a bit older. Gjee also plays in a metal band called Synergy or Eyestare. Here they are:


Jeg synes de minner littegrann om Anvil. Mamma var på konsert med dem for to år siden og da ble jeg litt sint for at jeg ikke fikk være med for jeg liker dem også grisegodt, men jeg vet at det var fordi hun er redd for at jeg skal bli kidnappet, så jeg er ikke sint lenger.
I think they remind a bit about Anvil. Mummy was on a concert with them two years ago and then I was a bit angry cause I didn't get to come too cause I also like them super much, but I know it was because she is afraid that I can be kidnapped, so I'm not angry anymore.
Takk til / thanks to:
for musikken / the music!
Hurra!
Hoorah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar